عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1200
:: باردید دیروز : 1057
:: بازدید هفته : 2757
:: بازدید ماه : 5428
:: بازدید سال : 12713
:: بازدید کلی : 260548

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

ایران هدف چربی برای اینوستها
ساعت | بازدید : 1283 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

 

 

همانطور که در مقاله‌های قبلی عنوان گردید، طرح هرمی به شکل سرمایه‌گذاری یا Invest قدیمی‌ترین نوع از طرح‌های هرمی می‌باشد که تقریبا درهمهء دنیا شناخته شده است و سالهاست که در کشورهای اروپایی وآمریکایی که مهد نتورک مارکتینگ هستند دیگر کسی فریب این نوع طرح را نمی‌خورد و بنابراین بازار این طرح‌ها محدود به کشورهای در حال توسعه‌ای گشته است که سطح اطلاعات عمومی مردم آن راجع به تجارت، بازاریابی و فروش پایین‌تر از سطح اطلاعات عمومی مردم دنیا می‌باشد. هر چند امید است تا با قانونی شدن بازاریابی شبکه‌ای واقعی، خط مرز و ممیز بین سیستمهای هرمی و نتورک مشخص شود با این وجود مطرح کردن چند نکته دربارهء این طرح‌های هرمی خالی از لطف نیست. 

امروزه شکل متعارف این طرح‌ها به این صورت است که به ازای پولی که از مشتری‌های خود می‌گیرند در دوره‌های مشخصی، مثلا ماهانه، دو ماهه یا سه ماهی، مبلغی مشخص به عنوان پورسانت به آنها پرداخت می‌کنند. این مبلغ به غیر پورسانتی است که بابت ورودی گرفتن افراد جدید، به بالاسریها پرداخت می‌گردد. این مبلغ پورسانت در اغلب مواقع بیشتر از سود بانکی متعارف است و معمولاً بین ۵ تا ۲۵ درصد در ماه می‌باشد. جدا از اینکه این شرکتها هیچ کدام مجوز کار به عنوان شرکت سرمایه گذاری و جواز سرمایه گذاری ندارند و جدا از اینکه غیر ممکن است که شرکتی بتواند به صورت تضمینی، در حالت مادام العمر یا در دوره‌ای مشخص، چنین سودی را پرداخت نماید و جدا از اینکه این نوع شرکتها به جای پرداخت سود از طریق شبکهء بانکی، امتیاز یا پول الکترونیکی را که خود صادر می‌کنند به افراد می‌دهند و از نظارت بانک‌ها وبیمه‌های سرمایه گذاری هم خبری نیست و جدا از اینکه صاحبان این شرکتها که یا هندو هستند، یا بودایی و یا مسیحی، افراد خیر خواهی هستند که با قصد سود رساندن به شیعان از کشورهای آسیایی دور و آمریکای جنوبی جمع و متحد شده‌اند تا با گذشت از منافع خود، ما را ثروتمند نمایند، باز می‌توان به این دو مورد اشاره نمود: 

اول اینکه جالب است بدانیم که ایران در میان کشورهای دنیا، کشوری است که تقریبا بیشترین سود بانکی را پرداخت می‌کند. امروزه بانکهای ایران برای سپرده‌های یک ساله، سود ۱۴ % را پیشنهاد می‌دهند در صورتیکه کشورهای دیگر در ازای سپرده‌های یک ساله تا ۵% سود پرداخت می‌کنند. مثلاً بانک‌های آمریکا سود بین ۱% تا ۲% را پرداخت می‌کنند و تازه از آن مالیات هم کسر می‌کنند. بانکهای کشور امارات سود ۳% را پرداخت می‌کنند. بانکهای کشور هند هم سود ۳ % الی ۴ % را پرداخت می‌کنند و در نهایت برای سرمایه گزاران خارجی که پاسپورت هندی ندارند سود ۷ % را پیشنهاد می‌دهند. بنابراین هرچقدر که طرح‌های هرمی Invest برای ما ایرانی‌ها جذابیت دارند، باید برای کشورهای دیگر دو یا سه چندان جذابیت داشته باشند زیرا بانکهای آنها حداکثر نصف یا یک سوم بانکهای ایرانی سود پرداخت می‌کنند. مثلاً اگر طرح هرمی سوئیس کش که چند سالی است که تعطیل شده، ماهی ۲۵% سود می‌داد به این معنی بود که قرار بود ۲۱.۵ برابر سیستم بانکی ما سود پرداخت نماید در حالی که در کشور امارات یا هند سود پیشنهادی آن معادل ۱۰۰ برابر سود سیستم بانکی آن کشورها بود. واضح است که جذابیت سوئیس کش در امارات یا هند چندین برابر بیشتر از ایران بوده، اما چون سطح عمومی اطلاعات عمومی مردم آن کشورها بیشتر از ایرانی‌ها بوده، آنها فریب وعده‌ها و محاسبات سوئیس کش را نخوردند. امروزه هم مشاهده می‌شود که گه گاهی شرکتهای هرمی جدیدی ظاهر می‌شوند اما فقط می‌توانند در ایران تاخت و تاز نمایند و نمی‌توانند مردم کشورهای دیگر را فریب دهند.
 
دوم اینکه بعضی از این شرکتها ادعا می‌کنند که در سراسر دنیا و یا دست کم در کشور مبدأ خود، دارای مشتری‌های فراوانی هستند. به راحتی می‌توان به کمک تکنولوژی ادعای آنها را بررسی نمود. فقط کافی است تا به گوگل سری بزنید. به آدرس trends.google.com بروید و نام آن شرکت را وارد کنید و فعالیت آن شرکت را در کشورهای مختلف مشاهده نمایید.

مطالب مربوط به اینوست: برای ورود کلیک کنید.



 



:: موضوعات مرتبط: اینوست , ایران هدف چربی برای اینوستها , ,
:: برچسب‌ها: اینوست , عکس های اینوست , اینوست , چیست , درباره , اینوست , همه , چیز , درباره , اینوست , سران , اینوست , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: