عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 510
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1010
:: بازدید ماه : 3681
:: بازدید سال : 10966
:: بازدید کلی : 258801

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

اموزش باز کردن حساب پی بال
ساعت | بازدید : 2340 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

اگرچه به دليل تحريم اقتصادي از دسترسي مستقيم به اين خدمات از داخل کشور عزيزمان جلوگيري شده است، (تحريم ايرانيان براي ورود به سايت پي پال و همچنين درخواست مدارک و مشخصات آمريکايي براي افتتاح حساب) اما شما ميتوانيد با استفاده از آموزش زير از هر کجاي دنيا بدون هيچ مشکلي به عنوان يک فرد خارجي وارد سايت پي پال شويد.

 

 

دوستان قبل از هر چیز میخوام به شما یک وی پی ان تست بدم که مال کشور آلمان هست بهتر هست که هر وقت وارد اکانتتون میخویاید بشید و یا وارد سایت بشید با وی پی ان وارد بشید چون پیپال ایرانو تحریم کرده

Host:sp1.vpn1.in

User Name:vpn1

Password:1234

طریقه ساخت وی پی ان هم که همه بلدید حالا بریم سراغ اصل مطلب


با استفاده از این آموزش براحتی می توانید در سایت  Paypalعضو شوید و همانند یک کردیت کارت برای عضویت در سایتها و خرید اکانت رپیدشیر از آن استفاده کنید

برای دیدن نحوه افتتاح حساب در پی پال به ادامه مطلب بروید

روی لینک Paypal  کلیک کنید و بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر روی گزینه Signup کلیک نمایید.


 

مراحل بعدی را مانند تصاویر زیر انجام دهید

 سپس به صفحه زیر میروید


تمام گزینه ها را بجز اطلاعات کاربری خودتان  طبق تصاویر پر کنید

 

مرحله سوم


مرحله چهارم


 

 

 

مرحله پنجم

 

برای تهيه ي ويزاکارت غير اروپا  براي ادد کردن داخل حساب پي پال ،

شما مي توانيد از طريق سايت ايران وي سي سي www.iranvcc.com اين کارت به مبلغ 10 هزار تومان به صورت مجازي بعد از حداکثر 48 ساعت دريافت نماييد.

 

مرحله ششم

مرحله هفتم

در این مرحله شما باید وارد ایمیل آدرسی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید بشوید و طبق راهنمایی تصاویر

 روی گزینه های مورد نظر کلیک کنید و مراحل را یکی یکی انجام دهید

 


مرحله هشتم

 

بعد از کلیک کردن روی گزینه مورد نظر مانند زیر عمل کنید:

بعد ازcopy کردن لینک مورد نظر، یک صفحه اینترنت دیگر باز کنید و لینک را داخل آدرس بار paste کنید

 و کلید enter را فشار دهید تا وارد مرحله بعد شوید.

مرحله نهم


مرحله دهم

 

نکات مهم:

 

برای استفاده از حساب paypal لازم است شما اطلاعاتی در مورد قوانین این سایت داشته باشید تا دچار مشکل نشوید تا احتمالا متحمل ضرر مالی نگردید !

همانطور که می دانید کشور ایران بعلت تحریمات اقتصادی حق استفاده از این حساب را ندارد و کاربران ایرانی متاسفانه مجبور هستند با هویت جعلی اقدام به افتتاح و استفاده از این حساب نمایند و چون این سایت اخیرا نسبت به این قضیه سختگیری بیشتری بخرج میدهد باید در استفاده از این حساب محطاط تر عمل کنید بدین منظور به نکات زیر توجه نمائید :

برای افتتاح و کار با این حساب حتما از IP ثابت اختصاصی غير ايراني استفاده کنید .توصیه میشود فقط در صورت ضرورت به حساب خود مراجعه کنید زیرا تمامی گزارشات توسط ایمیل بطور اتوماتیک برایتان ارسال میشودر و نیازی به مراجعه مکرر به حساب paypal خود ندارید.

برای ثبت نام از کشور های “آمریکا،انگلیس،کانادا،است� �الیا” استفده نکنید زیرا این کشورها برای وریفای شدن احتیاج به حساب بانکی دارند که اینکار بسیار مشکل است شما بهتر است از کشور هند برای اینکار استفاده کنید یعنی یک آدرس هند را وارد کنید تا شما را بعنوان یک شهروند هندی بشناسند و حتما سئوالات امنیتی که در هنگام ثبت نام وارد می کنید را بخاطر بسپارید . توجه کنید که حساب شما حتما باید وریفای (verify) شود برای اینمنظور شما میتوانید با یک ویزا کارت اقدام به وریفای کردن حساب نمائید (با ما تماس بگیرید) زیرا در قوانین جدید حسابهای غیر وریفای نمیتوانند پول از حساب خود منتقل نمایند .

در حساب پی پال بر خلاف حساب ایگولد تنها آدزس آی پی و نام کشور را برای عضویت چک نمی کنند بلکه به روشهای مختلف کار با حساب پی پال را برای افراد غیر مجاز مانند ایرانی ها نا امن می کنند، به طوری که پی پال امکان دارد به صورت زیر شما را آزمایش کند:

 

1- پی پال به صورت تصادفی هر ماه چند هزار حساب را موقتا بسته و شماره حساب بانکی و یا سوال امنیتی از شما می پرسد که در صورت پاسخ صحیح حساب همان لحظه به حالت اول باز می گردد و قابل استفاده می شود.

 

2- اگر از حساب بانکی معتبر استفاده نکرده باشید و از کارتهای اعتباری برای وریفای شده استفاده کرده باشید همیشه مواظب آی پی شماست که در صورت ثابت نبودن آن سعی می کند از وجود شما در کشور ثبت نام شده و آدرس معتبر شما اطمینان حاصل کند.

 

3- در افتتاح حساب پی پال در صورتی که مبلغ واریزی به حساب به 100 دلار برسد ممكن است از شما درخواست کند که آدرس خود را با فکس فیش تلفن خود تایید کنید که امکان دارد در بعضی مواقع قبل ار اینکه موجودی به 100$ برسد نیز این درخواست را داشته باشد.

 

4- در صورتی که از آی پی مشترک استفاده كنيد، امکان دارد پی پال حساب شما را موقتا بسته و درخواست مدارک معتبری که تایید کننده مشخصات شماست را داشته باشد.

 

حساب پی پالی که آدرس آن وریفای شده است و حساب بانکی معتبر در آن ثبت شده باشد از اعتبار بیشتری برخوردار است به طوری که در بعضی از مواقع حتی اگر با آی پی ایران هم وارد حساب شوید حساب را بلوک نمی کند اما اگر در ایران می خواهید از پی پال استفاده کنید حتما آدرس را وریفای کنید و همیشه با یک آی پی اختصاصی وارد حساب خود شوید در این صورت با آسودگی خاطر می توانید از حساب در ایران استفاده نمایید.

 

حساب پي پال با ساير حسابها كاملا” متفاوت است زيرا روش تاييد آن به صورت چند مرحله است به اين صورت كه وقتي ايميل و آي پي را چك نمود به مرحله تاييد بعد وارد مي شويد كه استعلام حساب بانكي شماست آنها چك مي كنند كه آيا اين حساب وجود خارجي دارد و مربوط به كدام كشور است و به همین صورت ادامه پيدا مي كند تا مرحله آخر كه آنها يا با شما تماس مي گيرند و يا از شما درخواست فاكس كپي يكي از مدارك را مي كنند كه پس از تاييد شدن همانند پي پال به صورت دقيق آي پي را چك نمي كند ولي به تراكنشها توجه دارد كه با كدام كشور صورت مي پذيرد.

بر رسی و اموزش انواع کسب درامد اینترنتی .بیش از 20 روش مفید و خیلی ساده .



:: موضوعات مرتبط: , , حساب الکترونيکي پي پال چيست؟ , ,
:: برچسب‌ها: اموزش باز کردن حساب پی بال ,

|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: