عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 588
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1088
:: بازدید ماه : 3759
:: بازدید سال : 11044
:: بازدید کلی : 258879

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

معایب انتخاب شرکت کوئست اینترنشنال
ساعت | بازدید : 3077 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

معایب انتخاب شرکت کوئست اینترنشنال 

 

چرا كوئست روی كشورهای جهان سوم و آسیایی تمركز كرده است؟

زیرا در این كشورهاست كه می­تواند ازe-card خود سوء استفاده كند. ولی در كشورهای اروپایی یا آمریكائی مردم برای خرید از انواع كارتهای اعتباری مانند Visa Card , Master Card , Credit Card و دیگر كارتهای معتبر جهانی استفاده می­كنند در این صورت مطابق قوانین بین­ المللی این كارتها ، در صورتی كه خریدار از خرید خود و یا از كار كردن در این شركت پشیمان شود كوئست موظف است پول شخص را شش ماه بعد با كسر 10% زیان و یا یك سال بعد با پرداخت كامل وجه به مشتری مسترد نمائیدولی با كارتهای تولیدی خود به نام ecard از هرگونه مسئولیتی مبرا می­باشد.

چرا كوئست با پست Fedex قرارداد می­بندد؟

كمپانی كوئست در حالی با Fedex (Federal Express) قرارداد بسته كه می­داند به دلیل تحریم ایران از سوی آمریكا و آمریكائی بودن این شركت پستی، امكان ارسال محصولات به ایران نمی­باشد در نتیجه هیچگونه مسئولیتی در قبال نرسیدن محصول به دست خریداران ایرانی ندارددر حالی كه اگر با پست ‏TNT قرارداد ببندد محصولات بدون مشكلی به ایران فرستاده و به دست مشتریان می­رسد همانطور كه محصولات Goldmine می­رسید. با وجود شركت­های پستی معتبری چون Aramex ,DHLUPS و TNT چرا اصرار به كار با Fedex است؟‌جز این كه بهانه­ای برای سود بیشتر از طریق انبار كالای خریداری شده است. در ضمن كوئست به دلیل فعالیت در بندر آزاد تجاری ارتباطی با قانون داماتو ندارد.

 

چرا كوئست ، نتورك ماركتینگ نیست و فقط از این نام سوء‌ استفاده می­كند؟(تبلیغات و اسپانسری بازیهای آسیایی نقطه ضعف كوئست)

طبق تعریف جهانی ، نتورك ماركتینگ یعنی حذف واسطه ­های تجاری (Dealer Elimination) و مطابق قوانین تجاری آمریكا FTC (Federal Trade Commission) شركتی مجاز به فروش كالا از طریق نتورك ماركتینگ می­باشد كه خود تولیدكننده آن كالا باشد. در حالی كه كوئست تولید كننده هیچ یك از كالایی كه می­فروشد نیست. سكه ­های طلا و ساعت و دستبند و گردنبند متعلق به كمپانی آلمانی BH Mayers mint. است. دیگر محصولات نیز در اصل خدمات هستند و كالای تولیدی بشمار نمی­روند. خدمات فن­آوری­های مخابراتی در انگلیس تهیه می­شوند. خدمات تورهای مسافرتی نیز مربوط به هتلها و شركتهای توریستی و مسافرتی دیگر می­باشد. بنابراین این شركتها ، شركت­های خدماتی هستند نه تولیدی.  البته كوئست بر این ادعاست كه بخشی از سهام بسیاری از این شركت­ها را خریداری كرده است این در حالیست كه قوانین بین المللی تجارت (WTO) فقط به شركت­هایی اجازه خرید و فروش سهام یكدیگر را می­دهد كه كشورهای تابع آنها عضو سازمان تجارت جهانی باشند و چون شركت كوئست در بندر آزاد تجاری هنگ كنگ فعالیت می­كند اجازه خرید سهام دیگر شركت­ها را ندارد مگر آنكه آن شركت نیز مانند كوئست در یك بند آزاد تجاری فعال باشد. ولی حتی اگر این ادعای بدون مدرك كوئست درست باشد بدین معناست كه شریك تجاری این شركتها شده و نه تنها خود دلالی می­كند بلكه پای چند دلال دیگر را نیز به میان آورده است و عملا حذف واسطه ­ها دیده نمی­شود. زیرا هم كوئست و هم این شركتها به میزان سهامی كه دارند باید سود داشته باشند و علت بیش از اندازه گران بودن محصولات نیز وجود این واسطه­گریهاست. بنابراین در هر دو حالت كمپانی كوئست به عنوان یك واسطه تجاری یا دلال ایفای نقش می­كند. به همین جهت نام كمپانی QI در لیست شركتهای مجاز FTC نبوده و مورد تأیید آن نمی­باشد.

از سوی دیگر سه مدیر و عضو هیئت مدیره كوئست به نامهای Vijay Eswaran, Donna Marie Imson, Joseph Bismark در تاریخ 2007/05/05 به اتهام سوء استفاده از نام بازاریابی شبكه­ای Network Marketing و راه­اندازی یك شركت هرمی به نام QI در جاكارتای اندونزی توسط پلیس این كشور دستگیر شدند. بازداشت این اشخاص كه به دستور پلیس بین ­الملل بود در همایش بین­المللی شركت واقع در سالن Convention Center جاكارتا صورت گرفت كه از سوی دولتهای سه كشور فیلیپین ، هنگ كنگ و اندونزی تحت پیگرد قانونی بودند. گزارش این خبر در سایت زیر موجود است:

http://www.gmanews.tv/story/41042/3-pyramiding-suspects-arrested-in-jakarta-report

چرا تبلیغات در تلویزیون وطن­فروش ITN و تبلیغات در بازیهای جام باشگاههای آسیا مایه ننگ و ضعف كوئست است؟

از آنجا كه كوئست نتورك ماركتینگ نیست و برای بازاریابان خود ارزشی قائل نمی­باشد هر از گاهی اقدام به تبلیغات می­كند كه كاملا با مقوله نتورك ماركتینگ تناقض دارد. زیرا یكی از اصول نتورك ماركتینگ علاوه بر حذف واسطه ­ها. حذف هزینه تبلیغات است. كوئست اینترنشنال در سال 86 از طریق تلویزیون ماهواره­ای ITN كه در میهن­فروشی و خارج كردن ارز از ایران شهرت خاصی دارد اقدام به پخش تبلیغات خود نمود. تلویزیونی كه در اواخر سال 88 و اوایل سال 89 نیز اقدام به تبلیغ بی­شرمانه یك شركت سرمایه­ گذاری (invest) و كلاه­بردار به نام synolon group نموده است. پیش از این نیز شركتهای سرمایه ­گذاری زیادی در ایران پول و سرمایه بسیاری از مردم را چپاول كردند كه نمونه آن شركت پالینورو online3fs هستند.

چرا كوئست ناچار است محصولات خود را چند برابر ارزش واقعی بفروشد؟

به دلیل دلالی كوئست و وجود واسطه ­های دیگر كه محصولات كوئست را تأمین می­كنند و در بالا نام آنها برده شد برای آنكه هم كوئست و هم واسطه­ های دیگر بتوانند سود ببرند، كالای عرضه شده بایستی چند برابر ارزش واقعی به فروش برسند. چنانكه یك گردنبند كوئست به مبلغ 1170000 تومان در ابتدای خیابان منوچهری روبه­روی سفارت انگلیس كه كلیه محصولات كوئست با قیمت واقعی بفروش می­رسد به بهای 75000 تومان موجود است. این وضعیت در همه محصولات كوئست صادق است. تورهای مسافرتی یا Vacationها فقط یك اتاق هستند که شما حتی هنگامی که 10000$ نیز پرداخت کنید تنها حق عضویت پرداخت کرده­اید و به هیچ وجه اجازه استفاده از سوئیتهای XchangeWorld را ندارید و هر سال باید حق شارژ ، هزینه تعمیرات و نگهداری و ... را جداگانه پرداخت نمایید. همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت، هزینه انتقال از فرودگاه تا هتل، هزینه خورد و خوراک و هر هزینه­ی دیگری بر عهده شماست! محصولات تكنولوژی نیز هیچ یك در ایران قابل استعمال و استفاده نیستند. برای آگاهی از قیمت­های اصلی محصولات و مقایسه آن با قیمتهای وحشتناك كوئست می­توانید به این سایتها بروید:

http://www.the-qube.com

http://etronics4less.stores.yahoo.net/mudv40divica.ht

http://www.ekitchenandhome.com/audcmpdivica.html

http://www.directron.com/dv4500.html

http://www.ritzcamera.com/product/541631586.htm

http://www.ritzcamera.com/product/541631586.htm

http://www.amazon.co.uk/Casio-Exilim-EX-M1-Digital-Camera/dp/B000069JY9

http://www.digital-digest.com/news-60088.html

 

چرا كوئست اینترنشنال به یك شركت كلاه­بردار شهرت یافته است؟

پس از اینكه كمپانی آمریكائی WinsGold كه بصورت نتورك طلا می­فروخت كلاه­بردار درآمد و پورسانتهای مجموعه را پرداخت نكرد، یكی از لیدرهای بزرگ آن به نام TG Container كه در یك شبكه خبری، شخصیت معتبری داشت برای حفظ اعتبار خود در سال 1998 با الگوبرداری از شركت winsgold و همكاری دو نفر دیگر به نامهای ویجی و جو فابریكاس كمپانی Gold Qusest را در زیرزمین خانه خود راه­اندازی می­كند. اما پس از هشت سال گلد كوئست نیز به مانند الگوی خود كلاه­برداری می­كند و زمانی كه در پرداخت پورسانتهای فراوانی به لیدرهای ایرانی دچار مشكل و ضعف می­شود، به ناگهان نزدیك به 1200000 دلار از e-cardهایی را كه در دست آقایان حسین غفوریان و امین مقاره خرج شده بود باطل اعلام كرد. TC بسیاری از بالاسریهای آنها را Lock كرد. از دست تعادل بسیاری از لیدرها بین 100 تا 200 UV كم شد. بیش از 1500UV از دست حسین غفوریان سوزانده شد. پس از دو هفته اعلام شد كه اعضایی كه با این e-cardهای منفی خرید زده بودند دوباره باید خرید كنند. و بین 1000 تا 140000 دلار نیز بالاسریهای آنها را جریمه كرد كه از پورسانتهایشان كم شد. همه اینها در شرایطی بود كه شركت اعلام كرد مشكل از خودشان بوده و شخصی از داخل شركت e-cardهای مصرف شده را با 10 دلار بین 500 تا 1000 دلار شارژ می­كرده است. این در صورتیست كه تمامی این e-cardها پیش از مصرف در e-card checker كنترل شده بود و با استعلام از خود كوئست رسید خرید نیز برای آنها صادر شده بود. پس از این حادثه بسیاری از لیدرها به اصطلاح Fail شدند. افراد زیادی در تهران و شیراز و چند شهر دیگر دست به خودكشی زدند. بسیاری از تازه ورودیها نیز یا دست به شكایت زدند و یا با ربودن بالاسریهای خود با تهدید و ضرب و شتم مبالغ خود را مطالبه كردند. مجموعه این اتفاقات سبب شد كه سال 1383 رسما و با تصویب مجلس شورای اسلامی فعالیت در شركت هرمی گلد كوئست اینترنشنال غیرقانونی و جرم اعلام شود. زمانی كه در Vcon مالزی قرار بود بزرگترینVoucher كمپانی طی مراسمی به حسین غفوریان اعطا شود ایشان به نشانه اعتراض به این كلاه­برداری آشكار كمپانی از به روی سن رفتن و گرفتن آن خودداری كرد. وقتی این كلاه­برداری به مذاق كمپانی شیرین آمد و سود كلانی بدست آورد. تصمیم گرفت این روش كلاه­برداری را با اعمال كردن قوانین نانوشته­ای چون Carry forward وFlashout همچنان دنبال كند كه نتیجه آن سوخت هزاران uv در مجموعه­های مختلف بوده و هست. همچنین نام خود را از گلدكوئست به كوئست اینترنشنال تغییر داد تا پوششی بر این رسوایی­ها باشد. نمونه این كلاه­برداریها ادامه یافت تا این كه در تاریخ 28 آذر 1388 نیز اعلام شد كمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریكا طی یك نامه 14 صفحه­ای از تخلفات شركت كوئست اینترنشنال و كلاه­برداری 27 میلیون دلاری این شركت شكایت كرده است كه همین شكایت سبب جمع آوری و توقیف اموال این شركت در لاس وگاس آمریكا شد. متن و خبر كامل در سایت زیر می­باشد:

http://www.banki.ir/akhbar/1-news/3464-quest-international

 

چرا دادگاه IAC به نرسیدن محصولات خریداری شده ایرانیان رسیدگی نمی­كند؟

یك كلاه­برداری دیگر كوئست ، دادگاه IAC (Independent Ajdudication Counsel) است كه كوئست مدعی بود زیر نظر دادگاه لاهه بوده و شكایات اینترنتی از راه دور حتی مكاتبه­ای را رسیدگی می­كند در حالیكه این بساط توسط خود آقای مایر صاحب كمپانی ضرب طلای BH Mayers mint آلمان و از شركاء تجاری كوئست طراحی شده بود و هیچ صحت و حقیقتی نداشت. فقط یك ادعای دروغین و یك سایت دروغین برای فریب بیشتر مشتریان بود. سایت دروغین آن چنین بود:

www.iacforjustice.com

 

 

 

چرا سازمان تجارت جهانی (WTO) كوئست را كلاه­بردار می­شناسد؟

یكی دیگر از كلاه­برداریهای كوئست سوء استفاده از نام سازمان تجارت جهانی است و مدعیست عضو این سازمان می­باشد تا خود را معتبر نشان دهد. این در حالیست كه سازمان تجارت جهانی (World Trade Organization) در اول ژانویه سال 1995 در ژنو سویس بنیاد نهاده شد و هدف از تشكیل این سازمان ارائه خط مشیها و قوانین مشترك در تجارتهای جهانی میان كشورها بود. یعنی تنها كشورها حق عضویت در این سازمان را دارند كه طی مراحلی از جمله امضای یك پروتكل و قرارداد 30 صفحه­ای می­توانند به عضویت این سازمان درآیند كه در حال حاضر نیز 153 كشور در این سازمان عضویت دارند. بنابراین آیا كوئست یك كشور است كه ادعای عضویت در این سازمان را دارد؟ حال اگر فرض كنیم كه به راستی كوئست عضو این سازمان بود نكته دیگر این است كه بنادری كه به بنادر آزاد تجاری مشهور هستند مشمول قوانین این سازمان نمی­باشند و چون معاف از رعایت اصول سازمان تجارت جهانی می­باشند به آنها بنادر آزاد تجاری گفته می­شود. بنابراین كوئست كه در بندر آزاد تجاری هنگ كنگ فعالیت می­كند از هر گونه ضوابط و قوانین تجاری سازمان تجارت جهانی معاف است. پس چگونه می­تواند عضو چنین سازمانی باشد؟ نكته مهمتر این كه هر سازمان تجاری كه مقاصد و نیات سوء تجاری دارد معمولا در چنین بنادر آزاد تجاری فعالیت می­كنند تا از هرگونه پیگردهای قانونی رها و آزاد باشند و راحت به تخلف و كلاه­برداری بپردازند كه یك نمونه آن كوئست اینترنشنال است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد سازمان تجارت جهانی به سایت این سازمان بروید:

 

www.wto.org

تعدادی از قوانین تجارت جهانی (WTO) كه ناقض ادعاهای دروغین كوئست است:

- هیچ شركتی نمی­تواند سهام یك شركت خارجی دیگر را به طور كامل خریداری نماید. (مانند شركت Sony ژاپن و شركتEricsson سوئد كه نیمی از سهام خود را به مشاركت گذاشته، تبدیل به یك كمپانی مشترك به نامSonyEricsson شدند. بنابراین ادعای كوئست مبنی بر این كه سهام برخی شركتها را كاملا خریداری كرده است پوچ و بی­اساس می­باشد.

- هیچ شركتی نمی­تواند سهام خود را به شركتی كه تابع كشور عضو سازمان تجارت جهانی نمی­باشد فروخته و یا از آن سهام خریداری نماید. بنابراین كوئست نمی­تواند حتی درصد كمی از سهام یك شركت خارجی را خریداری كند. درج عبارت زیر در پشت بروشورهای محصولات كوئست بزرگترین گواه این است كه كوئست هرگز در ضرب طلای كارخانه آلمانی شریك و سهامدار نیست: Minted by: B.H.Mayers Mint - Germany

- شركتهایی كه كشورهای تابع آنها عضو سازمان تجارت جهانی نیستند و یا در بنادر آزاد تجاری فعالیت اقتصادی دارند مشمول قوانین سازمان تجارت جهانی نبوده و در نتیجه این سازمان تعهد و مسئولیتی در قبال تخلف این شركتها ندارد. بر این اساس كوئست شرایط هر گونه تخلف تجاری را دارد.

 

سوء استفاده و كلاه­برداری از نام ADB :

كوئست مدعی است تحت حمایت سازمان ADB(Asian Development Bank) یا بانك توسعه آسیایی می­باشد و تنها دلیل و استدلال آنها از این ادعا عضویت یكی از اعضای هیئت مدیره آن در این سازمان است كه این عضویت هم هیچگاه مستند ارائه نشد. از طرف دیگر این سازمان كه زیر نظر ESCAP(The United Nation and Social Commission for Asia and the Paciffic) می­باشد میان كشورها عضوگیری دارد نه شركت­ها و در برنامه­های خود نظیر اعطای وام، كمكهای مدیریتی، اجرای پروژه­های اقتصادی، سیاستگذاری­های كلان، ایجاد تشكلهای اقتصادی و بررسی جوامع اقتصادی فقط در محدوده كشورهای هموند خود فعالیت دارد. از همه مهمتر كشور آزاد تجاری هنگ كنگ كه كوئست در آنجاست عضو این سازمان نیست.

 

چرا plan درآمدزایی كوئست اینترنشنال ضعیف است؟

پلن درآمدزایی كوئست برخلاف ادعای این شركت بسیار ضعیف است. زیرا این پلن در لول 8 به معكوس می­خورد و شركت برای پیشگیری از این خطر به ناچار حقه­ای گذاشته به نام Voucher كه درstep6 یا Cycle اول كه تعادل 18UV می­باشد با آن برخورد می­كنید و به هر Cycle كه برسید تعداد آن بیشتر می­شود. گرانترین آن به ارزش 40 دلار است ولی شركت معادل 250 دلار بابت فروش اجباری آن از مبلغ پورسانت كم می­كند. بنابراین یكی از اصول مهم سیستم­های هرمی كه اجبار به خرید است در این قسمت به چشم می­خورد. ضمن این كه این جنس به عنوان هدیه با منت فراوان داده می­شود. حال این چه هدیه­ای می­باشد كه بهای آن دریافت شده و حتی بیش از ارزش واقعیش مطالبه می­شود بسیار عجیب و توهین آمیز است. به هر حال با وجود این اجبار به خرید پلن معكوس تا لول 12 به تعویق افتاده است. دیگر نشان ضعف این پلن وجود قوانین نانوشته وحشتناكی چونCarry forward است كه سوخت دست قوی به هنگام flashout را دربردارد و این سوزاندن بی­مورد uvها یكی دیگر از ویژگیهای سیستم­های هرمی می­باشد. از طرف دیگر TCها نیاز به شارژ سالانه 10 دلار دارند كه اگر پرداخت نشود سوخت مجموعه را در پی دارد و باز مشخصه­ای از هرم است. این در حالیست كه مدعی هستند چون این شركت 13 ساله كه مشغول به فعالیت است خطر ورشكستگی را گذرانده ، در صورتیكه  اگر خطر ورشكستگی، این پلن را تهدید نمی­كند پس چه نیازی به وجود این قوانین هرمی در پلنی می­باشد كه مدعی نتورك ماركتینگ است. از همه مهمتر چرا هیچ یك از این قوانین در سایت خود كوئست درج نشده تا جاییكه حتی قانون درآمدی تعادل 3×3 مساوی با 250$ پورسانت نیز در سایت این شركت مندرج نیست. زیرا در اصل تعادل 3×3 در این سیستم با كسر وُچر برابر 200$ است.

 

 

 

 

نمودار روند نزولی كیفیت محصولات و سقف درآمدی در ازای بالا رفتن بهای كالا كه نشانی از ضعف پلن كوئست است:

سقف درآمدی

محصول

نام TC

12500$

1 انس(32 گرم)

سال 81 HA , HC

5000$

20 گرم

سال 83 HU

5000$

3 گرم

سال 85 HY

3000$

3 گرم

سال 87 HZ

4000$

3 گرم

سال 89-88 HZ

 

 

قانون Flashout ، Ranks و Carry Forward چیست و چرا درآمد 60 هزار دلار در ماه توهم و یك خیال واهی است؟

قانون كری فوروارد می­گوید زمانی كه تعدادUVهای ثبت شده در یك هفته از حد مجاز آن یعنی uv36 در دست تعادل گذشت و به اصطلاح flash را پشت سر گذاشت، flash out رخ داده و این اتفاق سبب می­شود تمامیUVهای ثبت شده در دست قوی یا پتانسیل سوخت شود. این اتفاق به این معناست كه دیگر امتیازهای سوخته شده جهت برقراری تعادل3×3 و كسب پورسانت محاسبه نمی­شوند و پورسانتی از آنها تعلق نمی­گیرد. اما برای پیشگیری از این اتفاق یا بایستی به سقف درآمدی هفته­ای 4000$ بسنده كرد و مراقب بود تا بیش ازuv36 در هفته ثبت نشود كه این راه حل، موقتی خواهد بود یا اینكه ظرفیت درآمد و ثبت امتیازها را بالا برد. لازمه این كار بالا بردن تعداد معرف­های مستقیم ‏TC به سیستم است تا سقف درآمدی شما به 9000$ در هفته ارتقاء یافته و شما مجاز ­شوید در هفته تا 108uv نیز به ثبت برسانید. در این مرحله نیز باید مدام ثبت uvها در كنترل شما باشد زیرا اگر بیش از 108uv در یك هفته به ثبت برسد قانون كری فوروارد اجرا می­شود. پس شما ناچارید برای رهایی از شر این قانون باز هم همزمان با كنترل 108uv در هفته، همچنان به تعداد معرف­های مستقیم TC برای خود ادامه دهید تا سقف درآمدی به 15000$ رسیده و تعداد uvهای مجاز برای ثبت در دست تعادل شما به180uv برسد. به این ترتیب­بندی و ارتقاء دادن سقف درآمدی و گنجایش uvهای ثبت شده را قانون Ranks می­گویند كه در لغت نیز به معنای رتبه­بندی و ارتقاء است. اما هر بار كه از قانون ranks برای فرار از قانون carry forward استفاده می­شود فرصت و موقعیت اجرای این قانون قویتر می­شود زیرا تصاعد مجموعه به حدی رسیده كه كنترل ثبت 180uv در هفته هرگز امكان­پذیر نیست و خواه ناخواه با ثبت تنها یك uv بیشتر قانون كری فوروارد اجرا شده و سبب سوخت امتیازهای دست پتانسیل خواهد شد. بدین ترتیب یك شخص فقط در صورتی قادر به درآمد ماهی 60 هزار دلار در ماه می­شود كه تمامی این قوانین را كه به منزله هفت­خوان رستم است به سلامت پشت سر بگذارد كه حتی اگر كسی موفق به انجام چنین كاری شود به دلیل تصاعد مجموعه و بالا بودن معرف­های مستقیم TC فقط یك یا دو بار شانس این را دارد كه ماهانه 60 هزار دلار بگیرد و در پایان ماه دومflashout قطعی است و بالاخره شامل قانون كری فوروارد می­شود. پس درآمد ماهانه 60 هزار دلار در كوئست یك توهم و خیال واهی است كه اگر خیلی پرقدرت كار كنید و جزو اولین­ها در كوئست بوده باشید تنها یك یا دو بار بیشتر دریافت این پول را تجربه نمی­كنید. همین قوانین به هنگام فعال كردن TCهای not active در دست مجازی یا سكه نیز پابرجا هستند و وقتی رسیدن به سقف درآمدی 60 هزار دلار در ماه تقریبا محال است، درآمد ماهانه 120 هزار دلار و یا 180 هزار دلار در ماه را می­توان یك دروغ و فریب بزرگ نامید كه تاكنون هیچ كوئستری نیز نتوانسته آنرا تجربه كند.

چرا 90 ساله بودن ادعای پلن كوئست بی اساس و دروغ است؟

هیچ پلن یا طرح درآمدزایی باینری در نتورك ماركتینگ نمی­تواند دائمی یا 99 ساله باشد. به همین دلیل اینگونه کار در اینگونه پلنها را یك كار 2 تا 4 ساله می­دانند. زیرا بدون استثنا بالاخره به بن­بست یا پایان می­رسد و شخص بازاریاب برای رسیدن به آرزوهای خود باید هر چه سریعتر در 2 تا حداكثر 4 سال مجموعه خود را شكل دهد. البته طرح درآمدزایی یك سیستم را می­توان با بروزسازی و تغییرات محاسباتی ابقاء كرد. پلن كوئست نیز 16 ساله طراحی شده و با گذشت 12 سال از آن تنها 4 سال دیگر برای درآمدزایی و سوددهی دارد. با وجود این حتی پیش از انقضاء دوره 16 ساله، بارها با بحران روبه­رو شده و ناچار به تغییرات و گذاشتن قوانین نانوشته شده است. یادمان باشد كه قانون بقای انرژی در طبیعت می­گوید: (هر آغازی را پایانیست و هر پایانی را آغاز) ولی با توجه به رسوایی­های فراوان مدیران این شركت، آغاز دیگری برای پلن آن متصور نمی­رود. فراموش نكنید و هوشیار باشید كه چون این شركت در یك منطقه آزاد تجاری (بندر هنگ­كنگ) مشغول فعالیت است هر زمان كه پلن و فعالیت خود را جمع­آوری كند هیچ سازمان بین المللی پاسخگوی شاكیان این شركت نخواهد بود زیرا در یك منطقه آزاد تجاری بوده و رها از هرگونه پیگرد قانونی است.

چرا Verisign به این كلاه­برداریهای كوئست رسیدگی نكرده و نمی­كند؟

Verisign یك شركت بزرگ ایمن سازی اینترنتی است كه تنها هدف و وظیفه آن تضمین امنیت سایت اشخاص حقیقی یا حقوقی می­باشد. كه در سه كلاس ارائه خدمات دارد: كلاس A مختص امنیت email و سایتهای شخصی(حقیقی). كلاس B ویژه آرشیوهای شخصی(حقیقی) و كلاس C ویژه ضمانت سایت شركتها یا سازمانها یا نهادهای رسمی است(حقوقی). بنابراین Verisign هیچ تعهد و وظیفه­ای در قبال نقل و انتقالات مالی به روی اینترنت و رسیدگی به تخلفات آن را ندارد. و این كوئست است كه از نام Verisignسوء استفاده­های تبلیغاتی می­كند. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید از سایت خود این سازمان اطلاعات موثق را بدست آورید:

www.verisign.com

 




:: موضوعات مرتبط: کیونت چیست؟ , معایب QNET , ,
:: برچسب‌ها: , تاریخچه , 2 , گالری محصولات شرکت کلاهبردار اینترنشنال 3 , نحوه کسب درآمد از شرکت کلاهبردار کوئست اینترنشنال 4 , مزایای انتخاب شرکت کوئست اینترنشنال 5 , معایب انتخاب شرکت کوئست اینترنشنال 6 , اعترافات حسین غفوریان در برنامه مکث(فیلم) 7 , عمليات پلمب 410 تا از دفاتر کوئست 8 , معرفی ویجی اسواران پیامبر کوئستیها 9 , عکس از افراد دستگیر شده اعضای کوئست 10 , روشهای آموزشی غلط در کوئست 11 , پرونده کلاهبرداری کوئست از 17350نفردر هندوستان 12 , دادخواستی که گلد-کوئست اینترنشنال را منحل کرد 13 , مراحل قبل از ورودی شدن در کوئست 14 , آنچه همه کوئستی ها (Qnet) باید بدانند 15 , گزارشی از متن تفاهم نامه ایران و Qnet 16 , اول خدا , دوم كوئست 17 , خاطره یک مال باخته کیونت ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: