عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 205
:: باردید دیروز : 389
:: بازدید هفته : 594
:: بازدید ماه : 2535
:: بازدید سال : 9820
:: بازدید کلی : 257655

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

اعترافات حسین غفوریان در برنامه مکث(فیلم)
ساعت | بازدید : 22541 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

 

 

پس از دستگيري حسین غفوریان که از سركردگان شركت هرمي QI بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 31 از مالباختگان خواست او را شناسايي كنند.

در پي شكايت‌هاي مردمي در شعبه اول دادسراي ناحيه 31 درخصوص كلاهبرداري در شركت هرمي گلدكوئيست موضوع از سوي بازپرس پرونده در دستور كار ماموران قرار گرفت و يكي از سركردگان اين شركت كه فعاليت گسترده‌اي در زمينه قبول نمايندگي و عضوگيري داشت، دستگير شد.

بازپرس دادسراي ناحيه 31 با صدور مجوز قضايي مبني بر چاپ تصوير متهم بدون پوشاندن چهره، از مردم خواست چنانچه شكايتي از صاحب تصوير دارند، به دادسراي ناحيه 31 مراجعه و اطلاعات خود را درباره فعاليت متهم ارائه كنند.

 


 

این بار نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) به هماهنگی غیورمردان نیروی انتظامی و دستور دستگاه قضایی(دادستانی تهران و دادسرای ناحیه 31) در عملیاتی غرور آفرین و بی سابقه تعداد کلان و قابل توجهی(410 دفتر) از دفاتر شرکت «کوئست» را که اقدام به فعالیت های هرمی و کلاهبرداری از مردم کشورمان می کردند، منهدم شده و افراد بسیاری نیز در این زمینه دستگیر شده اند.
به گزارش خبرنگار تابناک، سربازان گمنام امام زمان در تلاش و کوشش شبانه روزی خود موفق شدند که در کنار انهدام شبکه هایی که هر روز بیش از گذشته چون اختاپوس خانواده ها و دارایی هاشان را در می نوردیدند اقدامات موثری را در جلوگیری از فعالیت های سازمان «گلدکوئست» به عمل آورد. 

بنابر این گزارش، در پی اقدامات وزارت اطلاعات بسیاری از سرشبکه های سازمان «کوئست» (QI) ضمن ابراز ندامت از اعمال و رفتار خود در خدمت این سازمان مخوف لب به سخن گشوده و حجم وسیعی از شگردهای تازه و ضد انسانی این شبکه ی دسیسه هرمی را برملا نمودند که سایت تابناک به صورت اختصاصی اقدام به انتشار آن می نماید تا ماهیت شوم و دسیسه های خانمان برانداز این تروریست های اقتصادی هرچه بیشتر برای مردم و افکار عمومی روشن گردد چرا که اطلاع مردم کشورمان از این شگردهای تازه، ترفندهای جدید و غیرانسانی می تواند نقش بسزایی در شکل گیری و نهادینه شدن بستر فرهنگی کشور برای مقابله با دسیسه های هرمی و فعالیت های اقتصادی مشکوک و ضد نظم و انضباط اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

برخی از سرشبکه های معروف این سازمان در اظهارات خود که تحت پوشش فرایند های اطلاعاتی به دست آمده با اشاره به اهداف شوم خود در ایران، به ابعاد دردآور برنامه های غیر انسانی، منفعت طلبانه و مخرب اطلاعاتی که در راستای اهداف سازمان یافته سیستم های اطلاعاتی مخوف موساد و سی آی ای، و ... طراحی شده اند اشاره کرده اند.

در همین زمینه "تابناک" به انتشار گوشه هایی از اعترافات افراد دستگیر شده در رابطه با اظهارات سران کوئست اقدام می کند.

«ویجی اسواران»، یکی از مدیرانی که دارای سوابق متعدد پولشویی در عرصه اقتصادی است اظهار می کند که بازار ایران و مردم ایران مستعد ترین بافت انسانی در راستای هر گونه سو استفاده اقتصادی است.

وی در سخنرانی خود خطاب به کارگزارن ارشد شبکه ای با اشاره به سابقه عملیاتی سازمان گلدکوئست در ایران گفته بود:

«ما در به دست آوردن اعتماد جوانان ایرانی نبایستی از هیچ کوششی فروگذار کنیم. فشارهای تحریم اقتصادی در ایران و اغتشاشات در کشور، همه جوره برای ما فرصت را فراهم کرده که به ناامیدی جوانان ایرانی نسبت به حاکمیت شان دامن بزنیم و تنها مجرای امید به زندگی و کسب موفقیت را گلدکوئست معرفی نماییم.»

«پت من»، چهره ای که مدیر آموزشی این سازمان است در گفت و گویی با چند تن از نمایندگان ایرانی گلدکوئست با اشاره به اینکه «شما نگران برخوردها در ایران نباشید. دیگر موضوع گلدکوئست در ایران یک مساله صرفا اقتصادی نیست و ما باید به دنبال تحریم های حقوق بشر باشیم» از آن ها خواسته بود که  مجموعه های خود را به سمت جمع آوری اخبار و اطلاعات از ایران هدایت کند. وی موکدا به اصطلاح لیدرهای خود را توصیه کرده بود: "جوانان ایرانی علاقه مند به مهاجرت به کشورهای آزاد هستند. بر این نیاز پافشاری کنید و سعی کنید که خروج از کشور را با کسب دارایی از طریق توسعه گلدکوئست تثبیت کنید"!

از سوی دیگر مهراب صدوقیان زاده، دیگر عضو این سیستم که نقش تعیین کننده ای در انتقال آموزش های غیرانسانی داشته است، نیز گفته بود: "فقط رشد سیستمی و درآمد بازی ما را اداره می کند. دیگر مهم نیست به این فکر کنید که آن پایین شبکه چه رخ می دهد. آن ها هم خدای خود را دارند و باید خودشان تلاش کنند. آن ها هم می توانند به ثروت ما دست یابند و اگر نمی توانند مشکل خودشان است. بنابراین ربطی به گلدکوئست ندارد".

اطلاعات خبرنگار ما حاکیست: «سوزان کمری» نیز که سال ها به عنوان مدیر توزیع کالا و خدمات گلدکوئست در بخش ایران فعالیت می کند، علی رغم اینکه هیچ یک از محصولات و خدمات گلدکوئست قیمت واقعی خود را ندارند و حداقل بیش از ده ها برابر قیمت تمام شده به مشتری ایرانی عرضه می شود، از طرف هیئت مدیره گلدکوئست ماموریت پیدا می کند که به بهانه های واهی جلوی محصولات و خدمات گرفته شود تا مشتریان ایرانی به سبک و روش کار بدون محصول عادت کنند!

حال بماند که در ویکون(همایش وی کنفرانس) یکی از مدیران گلدکوئست به اعضای شبکه اظهار می کند: «ما به شما زندگی کردن را می آموزیم. امید به حیات در مملکت شما کم شده است. بنابراین این خدمتی که ما به شما ارائه می کنیم، بیش از حد انتظار شما می ارزد»

در این شبکه مخوف تفکرّی با هدف حذف شعائر و اعمال اسلامی و میهنی ما به وجود آمده بود که در آن ترویج فرهنگ بودیسم (نوعی بت پرستی شرقی) را سرلوحه کار خود قرار داده بود تا با آن جوانان ایرانی به  جای عبادات اسلامی خود تمرین خرافه گری های آقای ویجی اسواران را (تحت لوای سکوت و مدیتیشن) در دستور کار خود قرار می دادند.

در همین زمینه حسین غفوریان، سرکرده بخشی از هرم شوم گلدکوئست ضمن ابراز شگفتی از شیوه عملیاتی سربازان گمنام امام زمان که منجر به دستگیری وی می شود، پس از بازداشت بخشی از روش های ناجوانمردانه گلدکوئست در جذب جوانان ایرانی را بازگو کرد.

وی گفت: « از ما خواسته می شد که برای حفظ درآمد خود افراد جدیدی را دائما به سیستم اضافه کنیم. در گلدکوئست تیمی تشکیل شد تا علیه مواضع نظام کار فکری کند و هر لحظه در افکار جوانان نسبت به نظام بدبینی و نسبت به هسته اصلی گلدکوئست امیدواری ایجاد کند. ما وظیفه داشتیم در کارهای آموزشی فکری خود دائما با هسته اصلی هماهنگ باشیم. ما بایستی به گونه ای عمل می کردیم که علی رغم اطلاع رسانی دولت و رسانه ها از مردم پول بگیریم و آن ها را وارد شبکه کنیم. ما بایستی جوان هایی را جذب می کردیم که حتی تا کنون برای گرفتن پاسپورت اقدام نکرده بودند و با وعده های پوچ تورهای مسافرتی واهی را با قیمت های غیرواقعی ارائه کنیم.»

ما دائما سعی می کردیم ارتباط غیر مجاز جوانان با جنس مخالف را ترویج کنیم و از این محیط آزاد افسارگسیخته برای عضوگیری استفاده کنیم. بسیاری اوقات به اعضای شبکه خود ماموریت می دادیم که به سراغ جوانان شهرستانی و روستایی رفته و با دعوت به دفاتر مرکزی پنهانی آنان را ساعت ها در جلسات مختلط مورد هجوم فکری و روانی قرار دهند. اگر امکان مالی برای عضویت و جذب را داشتند، همان جا کار را تمام می کردیم. در این صورت آن ها مجبور بودند برای زنده کردن پول از دست رفته خود اعضای جدیدی را به شبکه وارد کنند و اگر توانایی مالی نداشتند از آن ها می خواستیم مشخصات مالی اعضای خانواده و بستگان نزدیک خود را به ما ارائه دهند تا ما به شیوه ای فریبکارانه هزینه های عضویت را از آن ها تامین کنیم.

در همین زمینه گفتنی است، یکی از سرکردگان دسیسه هرمی گلدکوئست درباره یکی دیگر از روش های جذب افراد و تحت فشار گذاشتن مردم برای کلاهبرداری از آن ها گفت: «ما به خانواده برخی از افراد می گفتیم که مثلا فرزندشان دچارسانحه شده و نیازمند پول است. و از این طریق اقدام به اخاذی و تهیه پول برای عضویت می کردیم. با به راه انداختن گروه های 10، 15 نفره به سراغ خانواده افراد رفته و آن ها را تحت فشار روحی مجبور به عضویت و پرداخت پول می کردیم.

در برخی شاخه های ما روش جذب افراد و عضویت به این روش بود که با دعوت فرد به مکانی امن، اگر با اختیار خود تحت تبلیغات فشرده ما حاضر به عضویت می شد که هیچ و گرنه او را مجبور می کردیم که در همان مکان بماند به طوری که به صورت غیررسمی زندانی ما محسوب می شد.
بسیاری اوقات برای تامین هزینه عضویت توصیه می کردیم که افراد تحت پوشش کمک های خیریه اقدام به عضوگیری و دریافت پول کنند. مهم نبود که پول از کجا می آید، مهم این بود که در اختیار «گلدکوئست» قرار بگیرد. 

به ما گفته می شد که همه چیز شما گلدکوئست است. همیشه اعضا از ترس بیان عضویت در عموم، مجبور به همکاری و گرفتار کردن دیگران می شدند.

بررسی های خبرنگار ما از پرونده های این افراد دستگیر شده نشان از آن دارد که یکی از رویکردهای اصلی «کوئست» ترویج فرهنگ اباهه گری بوده است. به طوری که برای معرفی یا به اصطلاح پرزنت سیستم توصیه می شده که از جنس مخالف در فرایند معرفی اعضای جدید استفاده شود. یعنی سیستم توسط پسران برای دختران و توسط دختران برای پسران معرفی شود. از دختران خواسته می شد که از آرایش غلیظ و ارتباط عاطفی برای جذب جنس مخالف استفاده کنند.

یکی از سرکردگان گلدکوئست در مناطق شمالی ایران از روش اجبار به خرید گران قیمت به عنوان یکی از حربه های عضو گیری یاد می کند. وی به خبرنگار ما گفت: ما افراد را مجبور به خرید ماشین های گران قیمت می کردیم و از دست چک خودشان نسبت به پرداخت اقساط ماشین اقدام می کردیم. آن ها مجبور بودند برای تامین هزینه های چک های پرداخت شده، افراد جدیدی را به سیستم معرفی و اضافه کنند بسیاری اوقات حتی افراد را مجبور می کردیم که فرش زیرپای خود را بفروشند تا پول آن را به گلدکوئست بپردازند. 

وی ادامه داد آن ها به ما می گفتند: «محصولات و خدمات دیگر اهمیتی ندارند. همین عضویت بزرگ ترین محصول است. شما به فکر درآمد آینده خود باشید» و این بزرگ ترین خدمت به گلدکوئست بود که پول های را بدون هیچ تعهدی دریافت  می کرد ما گروه هایی را سازماندهی کردیم که در صورت نیاز به فشار، با تهدید و ارعاب خانواده ها را مجبور کنند تا از شکایت شان صرف نظر کنند افرادی را به عنوان شرخر استخدام می کردیم که در صورت لزوم کار را با خشونت تمام کنند.
ما برای هر حالتی برنامه داشتیم. اینجا همه به دنبال پول بودند. پولی که بیشتر به گلدکوئست می رسید تا ما. ما بعد از عضویت افراد به مخاطب خود به گونه ای القا می کردیم که وارد یک فعالیت غیرقانونی شده و راه برگشت ندارد. بسیاری از ترس آبرو مجبور به همکاری و عضو گیری می شدند.

از تحلیل اعترافات و اظهارات بسیاری از سرشبکه های گلدکوئست به راحتی می توان دریافت که چند محور اساسی در دستور کار این شبکه دسیسه هرمی، برای جذب افراد و جوانان ایرانی وجود داشته است؛ ترویج فرهنگ نا امیدی از نظام و کشور و ایجاد امیدواری نسبت به هسته اصلی گلدکوئست، سیاه نمایی افراطی و بهره برداری از مشکلات رایج و اغتشاشات اخیر به منظور ارائه راهکار توسط گلدکوئست را میتوان از محورهای اصلی روش های فعالیت های کوئستی نامید.

گذشته از روش های غیراخلاقی این شرکت ها از جمله استفاده از اختلالات جنسی غیر مجاز و فضای آزاد غیر اخلاقی برای عضو گیری که بعنوان راهکار اساسی در دستور کار قرار داشت، استفاده از مشروبات الکلی جهت تخمیر ذهن مخاطب و القا عمل های غیرهوشمندانه جهت منافع گلدکوئست نیز بعنوان چاشنی این گونه اقدامات میتوان تصور کرد چرا که در بسیاری از دفاتر منهدم شده، مشروبات الکلی به میزان قابل توجهی کشف شده است!

از سوی دیگر، یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات در مصاحبه با یک خبرگزاری کشور با هشدار به فریب خوردگان و اعضای شرکت های هرمی گفته است: با اقدامات اطلاعاتي كه در آينده نزديك به اطلاع مردم عزيز مي رسد اجازه نمي دهيم هيچ فعاليت هرمي در كشور ادامه فعاليت داشته باشد كما اين كه در گذشته عملا با اقداماتي كه انجام شده فعاليت چندين شركت به طور كامل متوقف و سران آن دستگيرشده است. 

وي افزود: وزارت اطلاعات با اطمينان خاطر از رشد فرهنگي مردم عزيز ايران به همه افراد مرتبط با دسيسه هرمي كوئست هشدار مي دهد كه اجازه ندهند سرمايه هاي مردمي و نفوس عزيز ملت شهيد پرور ايران به تاراج رود. 
تقوي بار ديگر تاكيد كرد: احاطه اطلاعاتي دستگاه اطلاعاتي نظام جمهوري اسلامي ايران چنان است كه آمادگي كامل براي انهدام اين شبكه دسيسه هرمي را داراست. 

اين مقام مسئول در وزارت اطلاعات دستور كار شبكه هاي هرمي در ايران را ترويج فرهنگ نا اميدي از نظام و كشور و ايجاد اميدواري نسبت به هسته اصلي كوئست، سياه نمايي افراطي و بهره برداري از مشكلات رايج و اغتشاشات اخير به منظور ارائه راهكار توسط كوئست، نفوذ اطلاعاتي در خانواده ها كه عمدتا هيچ رفتار حفاظتي در تبادل ارتباطات خود ندارند، تبديل اعضا به يك شبكه خبري براي جمع آوري اخبار و اطلاعات موجود در جامعه و نوعاً مرتبط با حساسيت هاي ملي و بين المللي، ترويج خرافه گرايي و استفاده از سمبل هاي غير مذهبي و مرتبط با تفكرات التقاطي منسوخ شده، ايجاد اختلال در پايه و نظام خانواده و عاطفه ايراني به گونه اي كه روابط خانوادگي را به درجه اي برسانند تا ديگر برادر به برادر اعتماد نداشته باشد، سلب اعتماد به نفس جوان ايراني در تلاش و كوشش و پشتكار به گونه اي كه ديگر جايي غير از كوئست را وسيله اي براي دستيابي به اهداف خود نداند و ايجاد تفرقه هاي قومي و قبيله اي در ايران در به راه انداختن شاخه هايي مربوط به شهرستانهاي مختلف و ايجاد اختلافات درون شبكه اي برشمرد.

 




:: موضوعات مرتبط: کیونت چیست؟ , حسین غفوریان (تاپ لیدر QNET) , ,
:: برچسب‌ها: اعترافات , حسین غفوریان , در برنامه مکث(فیلم) ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Looking for <a href=http://casino.i-online-casino.org/>casino online</a>?Check out top free <a href=http://www.i-online-casino.org/>casino</a> bonus offers at <a href=http://www.i-online-casino.org/Slotocash-Casino.html>ca sino online</a>


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: