عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 128
:: باردید دیروز : 442
:: بازدید هفته : 1070
:: بازدید ماه : 3741
:: بازدید سال : 11026
:: بازدید کلی : 258861

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

مراحل قبل از ورودی شدن در کوئس
ساعت | بازدید : 2446 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

منبع MLM NEWS 

 

مراحل قبل از ورودی شدن در کوئست

 

روزي كه دعوت شديد كه اين كار به شما معرفي بشه رو به ياد داريد؟ به نظر شما دعوت موثري داشتيد؟ خودتـون به چه صــورت از افراد دعــــوت  مي كنيد؟ چطور مي شه يك دعوت موثر داشت ؟ اجازه بدين در اين مورد بيشتر صحبت كنيم.

 

خوب گفتيم كوئست يك فرصت طلايي براي افراد است . و ما مي خواهيم اين فرصت رو در اختيار ديگران قرار بديم. چطور بايد اين كار رو بكنيم . حتما در مورد دعوت چيزهاي زيادي مي دونيد كه مفيد هستند.در اينجا مي خواهيم در اين مورد بيشتر صحبت كنيم.

 

در دعوت كردن افراد مي خواهيم پيغامي كه از اين ســـــــــــيستم دريافت كرديم رو در اختيــار ديگــــران قراردهيم.خوب به نظر شماچطور بايد اين كار رو انجام داد؟

 

دعوت افراد براي اين كه با اين كار آشنا بشند . اين كاري است كه بايد انجام دهيم. كار سختيه؟ به نظر من كار سختي نيست ولي داراي ظرافت خاصي است . همه جوانب را بايد سنجيد . براي دعوت بايد برنامه ريزي داشت . بدون مشورت نبايد اين كار رو كرد .مي دونيد چرا ؟ چون اگر نسنجيده عمل كنيم اين فرصت استثنايي رو از يك شخص گرفتيم.در اين مورد مي تونيد با افرادي كه اهميت كار رو درك كردند مشورت كنيد.

 

كسي كه شما رو دعوت كرد اگه مي گفت نتورك ماركتينگ يا گلد كوئست يا تجارت الكترونيك و... آيا شما الان اينجا بوديد؟ وقتي با كسي قرار مي گذاريد آيا لزومي داره در موقع قرار همه چيز را  به شخص بگوييد؟آيا اينقدر براي كارتان ارزش قائليد كه در يك جلسه رسمي كارتان را به ديـگران مـــــــعرفي كنيد؟ اگر واقعا دوست داريد كه شخص مورد نظر را به اين كار بياريد ساعتها وقت صرف كنيد تا يك دعوت موثر داشته باشيد . يادتون هست در مورد دندانه هاي كليد صحبت كـــرديم. دعـــــــوت هم يكي از اون دندانه هاست كه اگه نباشه يا درست انتخاب نشه دري باز نمي شه. بهتر است براي دعوت موثر هميشه آمادگي داشته باشيم. چون ممكنه هر لحظه در شرايطي قرار بگيريم كه لازم باشه اين كاررو انجام بديم.

 

افرادي خاص براي انجام پروژه اي ويژه . اين روشي است كه پاتــــــــمن استفاده مي كنه . به نظر شــــما خوشايند نيست؟واقعيت هم غير از اين نيست . افراد خاص براي پروژه خاص .افراد خاص منظور اين نيست كه دنبال افراد خاص بگرديم . بلكه همه افراد از ديد اين سيستم خاص هستند. منظور پاتمـــــن اينه كه به طرف بفهمونيد كه كار خيلي بزرگي در ميانه.

 

اول بايد در مورد شخص اطلاعات كامل داشته باشيم .زمانهاي خالي.قدرت ريســـــك-شرايــــــــط مالي

 

-وضعيت زندگي-كارفعلي-سوابق قبلي- روحيه فرد-علايق - تحصيلات و... بايد بدونيم با چه كسي طرف هستيم و چطور بايد برخورد كنيم . پس از اينكه اطلاعاتمون كامل شد مي  تونيم به بهترين نحو از اون شخص دعوت كنيم.

 

بارها بعضي از دوستان از اينكه در دعوتشان دروغ مي گويند نگران هستند و ترجيح مي دند اين كار رو نكنند . به نظر من لازم نيست دروغي گفته بشه خيلي ساده ميشه دعوت كرد . به شرطي كه اهميت كار رو خودمون به خوبي درك كرده باشيم . فلاني كار خيلي مهمي با تو دارم فردا يا پس فردا ساعت 6يا8 بيا فلان جا منتظرم.ممكنه در جواب بهانه وقت يا اينكه اين كار مهم چيه مطرح بشه كه پيشنهاد من اينه كه به اين صورت جواب داده بشه:مطمئن باش ارزش داره در جريان روال كلي اين كار مهم قرار بگيري . چون من به تنهايي قادر نيستم در مورد اينكار صحبت بكنم.

 

مواردي كه خيلي مهم است :

-از اينكه شخص سر قرار خواهد آمد يقين پيدا مي كنيم

- تا روز قرار با شخص ملاقاتي نخواهيم داشت

-شب قبل از قرار حتما ياد آوري شود

- اطمينان حاصل مي كنيم كه هر لحظه كه بخواهيم مي توانيم با فرد تماس بگيريم

-اگه احتمال مي دهيم با ديگران در مورد اين قرار صحبت كند طوري دعوت مي كنيم كه اين فرصت را پيدا نكند

-  تاكيد مي كنيم كه فرد ديگري را با خود سر قرار نياورد

- حين دعوت بايد كاملا شكم سير عمل كنيم

 

- كاملا با ايمان و انرژي دعوت ود را انجام مي دهيم

 

- محل قرار و مسيري كه شخص به محل قرار مي آيد بايد دقيقا مشخص باشد كه شخص به موقع سر قرار برسد

 - در دعوت كردن از افراد ظاهري مناسب داشته باشيم  يعني شخص تغييرات را در ما حس كند.

1:بعداز اینکه فردی به عضویت این شرکت ها در امد  و پول خود را تحویل انها داد از فرد خواسته می شود لیستی مبنی بر افرادی که می شناسد برای دعوت به این کار بنویسند.فرد بعد از نوشتن این لیست روی افراد داخل ان تجزیه و تحلیل میکنند به غنوان مثال افراد تغیرپذیر و بلند پرواز در اولویت دعوت قرار می گیرند.

2:درمرحله بعد اقدام به تماس با فرد مورد نظر گرفته می شود.اگر شماره فرد موجود نباشد از طریق تماس با 118 اقدام به جمع اوری شماره های مشابه گرفته می شود وبا تماس با منزل اقوام واشنیان فرد پیگیر شماره فرد می شوند.(لازم به ذکر است اگر دوستی یا رفیق قدیمی پس از چند سال با شما تماس گرفت وجویای احوال ووضعیت کار شما شداین خود می تواند از مصادیق عضویت در این گونه فعالیت ها باشد.)

3:در این مرحله با تماس های مکرری که با فرد گرفته می شود و تعریف از کار و موقعیت خود در شرکت یا کارخانه ای و کوبیدن اوضاع جامعه و وضیت حقوقی طرف مقابل سعی در گرفتن پیشنهاد کار از شخص می نمایند و اگر شخص مقابل پیشنهاد کار نداد به او پیشنهاد کار یا نمایندگی شرکت یا محصولی در شهر طرف مورد نظر داده می شود.

4:بعد از طرف درخواست می شود برای مراحل اداری کار به شهر مورد نظر بیاید که با توجه به فعالیت اکثر انها در تهران شهر مورد نظر اکثرا تهران می باشد.

5:پس از امدن طرف به محلی که از قبل برای اودر نظر گرفته شده وی را از دور به طور نا محسوس زیر نظر می گیرند تا مبادا کسی با وی باشد به سمت شخص می روند و با حالتی خونسردانه از وی قول چند روز را برای انجام مراحل کار می گیرند.سپس شخص را به افیس یا خانه ای که اعضای تیم در انجا فعالیت دارند می برند.(از جمله مکان های که در تهران برای این کار در نظر گرفته می شود می توان به میدان پونک-صنعت-ونک-فلکه صادقیه و سعادت اباد نام برد.)

6:در بین راه رفتن به افیس چند بار فرد با افیس تماس های مبنی بر امدن به افیس می گیرد تا افراد حاضر در انجا اماده باشند.هنگامیکه فرد به داخل منزلی که شخص ادعا میکند منزل همکاران یا دوستانش است میرود افراد حاضر در انجا به داخل اتاقی می روند تا فرد شک نکند و دو یا سه نفر در پذیدایی خانه منتظر می ما نند.پس از چند دقیقه فرد را به داخل اتاقی که اتاق پرزنت نامیده می شوند برده و چای به او تعارف می کنند و در اتاق را بسته و به بحث های مر بوط به تجارت الکتروتیک با شخص می پردازند تا به اصطلاح فرد را برای مرحله بعد اماده نمایند.

7:سپس فردی که پرزنتور نا میده می شود به داخل اتاق رفته و با در دست داشتن کاتالوگی مربط به شرکت به معرفی کار شوم وپلید خود در نقاب بازار یابی می پردازد.بعد از معرفی کار خود از شخص در خواست می شود همانگونه که قبلا قول داده چند روزی را به مطالغه کار انها بپردازد.(یکی از اشتباهات اکثر قربانیان این است که چند روز را برای به اصطلاح گرفتن اطلاعات این کار اختصاص می دهند در حالیکه منظور از این چند روز زمان  فرصت لازم برای این حیله گران است که با روش های پیچیده روان شناسی که میدانند مغز فرد را شستشو دهند وی را ترغیب به فعالیت در این کار نمایند.افراد باید بدانند باید در این مرحله به هر نحوی که شده از ان محیط خارج شدوند.)

8:پس از پرزنت و گرفتن قول چند روز از فرد برای ماندن در انجا او را به داخل پذیرایی خانه اورده و با حرف زدن به اصطلاح به تخلیه هیجان فرد می پردازند.در این هنگام است که افراد دیگری که اتاق وجود یکی یکی و پشت سر هم از اتاق بیرون امده و با فرد اشنا شده و با وی حرف می زنند و با وی صمیمی می شوند.

9:در این مرحله سعی می شود با انجام بعضی فعالیت ها و گفتن برخی حرف ها مثلا ایا تا بحال نت ورک کار کردی یا با ان اشنایی داری ذهن فردرا درگیر کار نمایند و با توجه به پاسخ های فرد اطلاعاتی را به وی بدهند تا ذهن او را به سمت که می خواهند بکشند و این کار در روزهای بعد نیز توسط افراد دیگر نیز انجام شده که به اصطلاح به ان جلسه فالو گفته می شود که از یک وایت برد برای ان استفاده می شود.(لازم به ذکر است تمامی سخنانی که فرد می گوید به افراد دیگر منتقل می شود تا بر اساس ان سخنان روزنه مناسبی در ذهن فرد شناسایی شود وعملیات شستشو مغزی بر روی فرد صورت بگیرد.)افرادی که در شرکت های هرمی مشغول فعالیتند به دلیل جلسات اموزشی یا به اصطلاح کارگاه ابجیکشن دارای مهارت سخنوری زیادی در قانع کردن افراد میشوند پس نباید هیچگاه با این افرادبه بحث و جدل پرداخت.

10:ترفند دیگر شرکت های هرمی استفاده از سی دی های مختلف برای تسلط بر ذهن مخاطب می باشد.این سی دی ها شامل سی دی کمپانی – سی دی کیج(رندی کیج از کسانی است که در کمپانی آجل در حال فعالیت است و از به اصطلاح از بزرگان و موفقان این حرفه می باشد که با مراجعه به زندگی این فرد پی می بریم وی کسی ایت که چندین بار به خاطر جرم های گوناگون مانند بزهکاری دارای پرونده قضایی می باشد.)( رندی آموزش دهنده بسیار قوی می باشد اما متاسفانه از لحاظ تعهد اخلافی بسیار ضعیف است و برخی از کارها را صرفا" بخاطر چوا انجام می دهد )-سی دی ویژن وسی دی راز-سی دی دکتر آزمندیان و...

11.بعد از چند روز اگر موفق به جلب نظر فرد برای عضویت در این شرکت ها شدند از وی خواستار مبلغی پول برای ورود به کار به بهانه خرید جنس می شوند.در اینجا شرکت های هرمی برای تامین هزینه فرد به وی پیشنهاد استفاده از راهکاری به نام فاتو مانی یا فالو پولی می کنند به این معنی که از فرد می خواهند با تماس گرفتن با خانواده-اقوام-اشنایان و دوستان خود وقرض گرفتن مبالغی پول مبلغ چول مورد نیاز خود را تامین نماید و به او اطمینان میدهند که بعد از مدت کوتاهی او به درامد می رسد و قرض هایش را پس می دهد(زهی خیال باطل).در اینجا لازم به ذکر است بهانه ای که به قربانیان گفته می شود که از ان طریق از اشنایان خود درخواست پول نمایند برای تامین هزینه رهن خانه در شهر که در انجا کاری یافته اند یا تضمین شرکت که در ان وارد  کار شده اند یا دروغ گفتن وبهانه جور کردن های دیگر است.پس اگر فردی با اینگونه ترفند ها از شما خواستار پول شد بدانید که احتمال گرفتاری او در این گونه فعالیت ها وجود دارد.

12.بعد از گرفتن پول نوبت به مرحله خرید سوری برای شخص میرسد.برای این کار وارد سایت شرکت می شوند و با توجه به مبلغ پول پرداختی برای وی خریدی برابر با امتیازمساوی پول انجام می دهند.برای این کار برای شخص جی میل و تی سی (کد مرکز درامدی شخصی هر طرف)از طریق اینتر نت باز میکنند.نکته قابل توجه در اینجا اینست که در تمام  مراحل خرید افراد بالاسری در کنار شخص وجود دارند و کد وپسورد های شخصی شخص را می نویسند که شب ان روز وارد جی میل وتی سی طرف شده وانها را تغیر می دهند و شخص نیز به دلیل انکه در این محیط ها دسترسی و کار با اینترنت برای انان محود شده از قضیه بی اطلاع است.اری کاری که از اول با دروغ و حیله اغاز شود جز این نیز نباید از ان انتظار داشت.این به این معنی است که فرد پس از خروج از این شرکت ها قادر به فعال سازی جنس خود نیست ودر واقع هیچ گونه جنسی به شخص نمیرسد.

( تا دلت بخواد من از این افراد سراغ دارم )

13.بعد از این وارد مراحل دعوت می شوند واز فرد خواستار معرفی کسان دیگر برای ورود به این کار می شوند.در شرکت های هرمی از استفاده و دست نهادن بر اعتبار و ابروی فرد بیشترین استفاده می شود و به اصطلاح سعی می شود با راهکار های مختلف پل های پشت سر فرد را برای برگشت خراب کنندو کاری کنند فرد نتواند به اجتماع بر گردد و مجبور به ماندن در این فعالیت شود.

 




:: موضوعات مرتبط: کیونت چیست؟ , مراحل قبل از ورودی شدن در کوئست , ,
:: برچسب‌ها: مراحل قبل از ورودی شدن در کوئست , حقایق کوئست , وای بر کوئست , کوئست چیست؟ , ؟ , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: