عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 130

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 501
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1001
:: بازدید ماه : 3672
:: بازدید سال : 10957
:: بازدید کلی : 258792

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

تفاهم نامه ایران و Qnet
ساعت | بازدید : 4249 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )

 این متن تفاهم نامه ای است که فی مابین شرکت کیونت (گلد کوئست سابق ) با دولت ایران که باعث شد که این شرکت در ایرات دفتر نمایندگی بزند


گزارشی از یک یادداشت تفاهم

در پی انتشار بخش هایی از یادداشت تفاهم قوه قضاییه جمهوی اسلامی ایران و شرکت QI در جراید با تلاش بسیار توانستیم ترجمه ای از این یادداشت تفاهم را به دست آوریم که جهت اطلاع خوانندگان منتشر می شود.

در تاریخ 12 دسامبر 2004 شرکت  "Gold Quest International Limited"به نمایندگی آقای ریچارد زینکویچ ( Zinkiewicz ) یادداشت تفاهی را با نماینده ایران امضاء می نماید.

و در بخشی از یادداشت تفاهم آمده است : هیات می پذیرد تا به نشانه حسن نیت دستور قضایی لازم برای رفع فیلترینگ کنونی بر پایگاه اینترنتی گلدکوئست یعنی :  www.goldquest.com را در اولین فرصت ممکن از مقامات قضایی ذیربط اخذ نموده و آن را به مقامات دولتی ذیربط در دستگاه مخابرات کشور ابلاغ نماید. در مقابل ، شرکت گلدکوئست نیز متعهد می گردد از زمان حصول توافق نهایی از انجام فعالیت هایی که ممکن است به فروش هر گونه محصولات گلدکوئست در جمهوری اسلامی ایران شود ، خودداری نماید.

بعد از 4-3 روز تو دفتر کوئست جلسات پرزنت انجام میشد که بیا نگاه کن شرکت چه عضمت داره که تو ایران دفتر زده

در ادامه آمده است گلدکوئست متعهد گردید تا در اسرع وقت تمامی محصولات خریداری شده این شرکت را ( از جمله تمامی محصولاتی که نزد شرکت گلدن پوینت**نام قدیمی گلد کوئست بوده که از سال 1991 تا 1998 در انگلستان فعالیت می کرده است که هسته اصلی آن را همین ویجی و رفقای انگلیسیش بودند که بعد از اینکه خواست تنها خوری کند رفت هنگ کنک و شرکت جدیدی بنام گلد کوئست را ثبت کرد و همه زیر مجموعه هاش رو به سمت شرکت جدید شیف داد ** و یا هر موجودیت دیگری در هر کجای دنیا است ) که بهای آن به هر نحو ممکن توسط خریداران ایرانی پرداخت گردیده به جمهوری اسلامی ایران انتقال دهد. بدیهی است که هیات کمافی السابق زمینه را برای ورود قانونی این محصولات قبلا خریداری شده به جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد آورد.

در بخشی دیگر می خوانیم هیات می پذیرد تمامی شکات و مشتریانی را که محصولات گلدکوئست خریداری شده توسط آنها به جمهوری اسلامی ایران انتقال یافته ، از ورود اقلام مربوط مطلع ساخته و به شکات مزبور اعلام کند به دفتر شرکت در تهران مراجعه کنند.


هیات دفتر نمایندگی گلدکوئست در تهران را ملزم خواهد کرد تا در جهت برآوردن خواسته آنها اقدام نماید . با این حال ، در مواردی که شکات تقاضای منطقی و قانونی دیگری بجز تحویل گرفتن محصولات تحت تملک خویش دارند ، دفتر نمایندگی گلدکوئست در تهران ملزم به آن است که ضمن بررسی تقاضاهای وارده و اخذ موافقت دفتر مرکزی شرکت گلدکوئست ، به نحو ممکن رضایت کتبی شکات را کسب نموده و مورد به مورد به قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران ارائه دهد.


دریغ از حتی یک مورد


شرکت گلدکوئست عنوان می داردکه هرگز برنامه ای جهت تبلیغ محصولات خود از طریق جزوه یا لوح های فشرده نداشته است لیکن این شرکت آمادگی کامل دارد تا تحت نظارت و مشورت نماینده مجاز قوه قضاییه ایران و با همکاری متقابل نسبت به چاپ و نشر مطالب آگاهی دهنده و تشویق کننده در ایران اقدام قانونی به عمل آورد تا بدین ترتیب از گمراه شدن شهروندان جمهوری اسلامی ایران توسط افرادی که هیچ ارتباطی با این شرکت نداشته و به دروغ خود را نماینده گلدکوئست معرفی نموده و بالنتیجه و عده های عجیب و بی پایه و اساس به مردم می دهند، جلوگیری نماید.

LaughingLaughingبفرمایید به گفته شرکت اگه حتی الان هم ببینید همه کوئستی هایی که از رو جزوه یا سی دی دارند آموزش می بینند نماینده مستقل Qnet نیستند ، ویجی خییل زرنگتر از این حرفها است ، عین خیار همه رو می فروشه . LaughingLaughingLaughing


سکه های طلای ضرب شده با تمثال حضرت امام خمینی (ره) توسط شرکت"BH Mayer" ضرب گردیده ، شرکت گلدکوئست مراتب تاسف خود را از مشکلات ناشی از این امر اعلام می دارد و آمادگی دارد کلیه سکه های مذکور را جمع آوری و ذوب نماید و سکه جدید ضرب کند هیات مراتب فوق را نشانه ابراز حسن نیت تلقی می نماید.


خودتون قضاوت کنید ، هنوز که هنوز بعد از 5 سال باز هم رو این ضرب سکه امام تو پرزنتاشون مانور می دهند 


با این حال ، ضرب هر نوع سکه طلای جدید با تمثال حضرت امام (ره) بایستی از طریق هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پس از کسب تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد ، روندی که هیات نیز با پیگیری و کمک به پیشرفت آن موافق است.

تمامی مجموعه گلدکوئست ، ضمن ادای احترام کامل به فرهنگ اصیل ایرانی که ریشه عمیق در اصول وارزش های اسلامی دارد ، الزاما متعهد می شود تا عرف و ارزش های اجتماعی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران را در فعالیت های خود رعایت نماید. شرکت گلدکوئست علاقمندی خود را نسبت به سرمایه گذاری در بخش های مختلف جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و از هیات می خواهد تا نسبت به فراهم آوردن زمینه های اجرایی چنین پتانسیل هایی اقدام نماید. هیات می پذیرد مراتب علاقمندی شرکت گلدکوئست به سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع مقامات ذیربط در جمهوری اسلامی ایران برساند و نسبت به فراهم آوردن زمینه اینگونه همکاری ها اقدام به عمل آورد. با این حال ، بدیهی است که هر گونه فعالیت شرکت گلدکوئست در جمهوری اسلامی ایران بایستی در تطابق کامل و تحت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

در بخش انتهایی این یادداشت تفاهم می خوانیم پس از مذاکراتی طولانی و مفصل و طرح دیدگاه ها و استدلال های متعدد از سوی طرفین در خصوص لزوم پرداخت غرامت به دولت جمهوری اسلامی ایران از سوی شرکت گلدکوئست، این شرکت نهایتا پذیرفت که چنین غرامتی را بایستی به دولت جمهوری اسلامی ایران پرداخت نماید. با این حال هیات ( آقای محمد شادابی ) خواستار فرصتی شد تا رقم دقیق غرامت مربوطه را که بایستی توسط گلدکوئست به دولت جمهوری اسلامی ایران پرداخت گردد ، پس  از مشورت با مقامات ذیربط ایرانی اعلام نماید و در نتیجه مبلغ غرامت و چگونگی پرداخت آن در دوره بعدی مذاکرات مورد گفتگو قرار خواهد گرفت که تاریخ این مذاکرات 10 روز پس از امضاء این توافق و با تایید طرفین تعیین خواهد شد. همچنین شرکت گلدکوئست متعهد می شود که شرکت خود یعنی"BH Mayer" را که در امر ضرب سکه در دنیا شناخته شده است ، ترغیب نماید تا پس از تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بخشی از فعالیت های ضرب سکه خود را به جمهوری اسلامی انتقال داده و انتقال دانش فنی و تکنولوژی مربوطه در روند ضرب سکه را به بانک مزبور تسهیل نماید. همچنین در پایان تاکید شده است با توجه به شایعات بی اساس رایج در ایران در خصوص ادعای پرداخت 100 دلار به ازاء هر سکه طلای ضرب شده با تمثال حضرت امام خمینی (ره) به موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی و نیز وجود ابهامات در گلدکوئست متعهد می شود تا بلادرنگ و به شکل کامل و دقیق مورد مطرح شده را بررسی کرده و نتایج حاصله را در دیدار بعدی به طور محرمانه به اطلاع هیات برساند. هیات موافقت می نماید تا مدارکی را که در این خصوص و در خصوص دیگر موارد مرتبط با گلدکوئست در اختیار دارد در صورت نبود منع قانونی ارائه دهد.



وجدانتون رو قاضی کنید که کدوم یکی از این شرایط رو شرکت Qnet  انجام داده ، بعد به دروغ شایعه می کنند چون سر مالیات به توافق نرسیدند و دولت مالیات بالاتری می خواسته شرکت حاضر به همکاری نشده است


حتی دولت آن زمان هم دانش کافی برای اینکه متوجه بشه که  شرکت Qnet اصولا کارش کلاهبرداری رو نداشته و می خواسته که به مانند کشور های عربستان و مالزی و سنگاپور به این شرکت همکاری کند ولی خوب خوشبختانه که به موقع از روند کلاهبرداری شرکت Qnet  آگاه شده و با لغو مجوز دفتز نمایندگی و پلپ این دفتر به مراتب از رشد شرکت Qnet  جلوگیری کرده است


** توضیحات بیشتر در مورد هسته اصلی شرکت Qnet :


Qnet-people-scam

هسته اوليه کوئست را گروهي به نام V-Team (وي تيم) تشکيل مي‎دهد. اين تيم گروهي است که حاصل حضور در سيستمي ‌هرمي ‌به نام «گلدوينگ» است. البته اين شركت‌ امريكايي هم وقتي كلاهبردار بودنش علني شد، ناگهان همه چيز را جمع کرد و رفت! «وي تيم» پس از جمع شدن «گلدوينگ» به فکر تأسيس سيستم ديگري افتاد و از اين‌جا بود «کوئست» متولد شد، پديد‌ه‎اي كه بعضي‌‌ها آن را به نام «گلدکوئست» مي‎شناسند. اما اين مركز را چه كساني اداره مي‌كنند؟ 

از همان روز‌هاي اوليه آغاز به كار، نقش تئوريسين و مغز متفکر تيم را فردي به نام «ويجي اسواران» (Vijay Eswaran) به‎عهده مي‎گيرد. ويجي، شخصيتي با ژست عرفاني و معنوي از هندو‌هاي مالزيايي است که دوره جواني و تحصيلات تکميلي خود را در انگلستان و‌ امريکا گذرانده. «وي تيم» هميشه براي ساختن چهر‌ه‎اي کاريزماتيک و روشنفکرانه از او تلاش كرده است؛ به‎گونه‎اي که دست‎بوسي و گريه براي دست دادن با او در رديف رفتار‌هاي عادي «وي تيم» قرار گرفته است. 


مرد شماره دو اين هرم «جوزف بيسمارک» ملقب به «جاپا» فيليپيني است كه به‌عنوان بازوي اجرايي ويجي و شخصيتي اقتصادي در کنار او فعاليت مي‌كند. شخصيت سوم با نقاب آموزشي، «پاتمان سيناتيراجاه» است که وظيفه انتقال اطلاعات و استراتژي‌هاي «وي تيم» را در شبکه هرمي ‌کوئست برعهده دارد. پاتمان، مالزيايي و داراي زباني بسيار چرب و نرم در مدح «ويجي» است. اما شخصيت آخر ولي مهم که تمامي‌فعاليت‌هاي پشت پرده اين سيستم توسط او اجرا مي‌شود «ريچارد زينکويچ» است. زينکويچ متولد لهستان و بزرگ شده کاناداست؛ فردي که پيش از کوئست تجربه تجارت‌هاي بزرگي در کانادا را نيز داشته است. او که داراي شخصيتي ديپلماتيک است، وظيفه مذاکرات و حل و فصل موارد حقوقي سيستم کوئست را در کشور‌هاي مختلف به عهده مي‎گيرد و همزمان مدير بخش مالي کوئست نيز هست

 




:: موضوعات مرتبط: کیونت چیست؟ , گزارشی از متن تفاهم نامه ایران و Qnet , ,
:: برچسب‌ها: گزارشی از متن تفاهم نامه ایران و Qnet , کیونت , کینت چیست ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دافرهاد همدان در تاریخ : 1392/4/13/hamed224 - - گفته است :
http://hamed224.loxchat.com/commenting/avatars/avatar16.jpgh ttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(24).gif
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:




:)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: